نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:31

ایجاد اشتغال مطالبه اصلی مردم خرمشهر است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امروز مطالبه اصلی مردم خرمشهر این است که مسوولان نگاه ویژه و اساسی به این ‌شهر داشته باشند، جوانان این ‌شهر بزرگ، مطالبه اشتغال و عمرانی را دارند.

به گزار‌ش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و عشایر غیور به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رژیم بعث با حمایت شرق و غرب و حدود 80 کشور، به دنبال خشک کردن ریشه انقلاب بود اما رزمندگان اجازه ندادند که دشمن به خیال باطل خود دست پیدا کند. 

وی عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر یک اتفاق ساده نبود چرا که این شهر برای رژیم بعث بسیار مهم و استراتژیک بود، آنها با تصرف خرمشهر با این امکانات برجسته به دنبال این بودند که قلب ایران را فتح کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: آزاد سازی خرمشهر، سرآغاز همه پیروزی‌ها و پایان به همه توهمات دشمن برای شکست ایران اسلامی بود که رزمندگان با اتکا به خدای متعال به آن دست پیدا کردند. 

موسوی‌فرد بیان کرد: آزادسازی خرمشهر به همه نشان داد که مقاومت شیرین و راهگشا است و هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است که رزمندگان ما با باور و اعتقاد خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، ایستادگی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک را در اختیار دشمن قرار بگیرد. 

وی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز به برکت آن حماسه‌‌سازی‌ها، در بحث نظامی و علمی قدرت برتر به حساب می‌آید، در گذشته ما توان تولید یک فشنگ را نداشتیم اما امروز کشورهای مختلف و فراوانی از ما درخواست دارند که به آنها پهباد و موشک بدهیم تا مجهز شوند، امروز دشمن به برکت آن مقاومت، جرأت ندارد که به ایران اسلامی چپ نگاه کنند. 

امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته به صورت دقیق نسبت به بحث اقتصاد توجه داشته و تاکید دارند که نباید سفره مردم کوچک شود و مشکل معیشت و اشتغال باشد اما در سال‌های گذشته سکانداران غرب‌زده که تمام نگاه آنها به خارج بود، نسبت به این مساله مهم و حیاتی بی‌توجه بودند. 

وی افزود: خوشبختانه دولت فعلی نگاه واقعی به مساله اقتصاد دارد و برای حل مشکلات چشم انداز خوبی دارد که امید داریم به سرعت به فواید آن برسیم. 

موسوی‌فرد تاکید کرد: امروز مطالبه اصلی مردم خرمشهر این است که مسوولان نگاه ویژه و اساسی به این ‌شهر داشته باشند، جوانان این ‌شهر بزرگ، مطالبه اشتغال و عمرانی را دارند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان همچنین به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مردم باید در بحث حجاب در کنار دولت باشند، البته مردم فقط باید به تذکر لسانی بسنده کنند و اجازه ندهند که این منکر بزرگ در جامعه ترویج پیدا کند. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235488

مهمترین اخبار ایران و جهان: