نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1403 - 12:27

پیشرفته‌ترین دستگاه MRI ایران در بیمارستان امام ‌(ره) خاش

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش با اشاره به استقرار پیشرفته‌ترین دستگاه MRI ایران در این بیمارستان، گفت: یک هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان اسن بیمارستان در هشت ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

نبی بامریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش با اشاره به استقرار پیشرفته‌ترین دستگاه MRI ایران در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، اظهار داشت: یک هزار و 109 نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در هشت ماه گذشته و به عبارتی از ابتدای استقرار این دستگاه تاکنون از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش گفت: این دستگاه، پیشرفته‌ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه‌اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

وی افزود: از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن 250 کیلوگرم است. ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از 100 میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/  نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1706356

مهمترین اخبار ایران و جهان: