نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:07

اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی خوزستان ارائه شد

اهواز- مدیر مخابرات خوزستان گفت: به منظور ارائه تسهیلات ارتباطی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، اینترنت wifi رایگان نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم فلاح زاده صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات به زائران حسینی در ایام اربعین، مخابرات تمهیدات ویژه‌ای را برای پایداری ارتباطات و ارائه خدمات فنی از جمله توسعه شبکه فیبر، تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز سازمان‌های خدمات رسان، تقویت و افزایش ظرفیت شبکه، تأمین باتری و دستگاه‌های تولید برق رزرو در زمان قطعی برق و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتورهای ارتباطی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صداوسیما، پایانه‌های گمرک مرزی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها و ادارات خدمات رسان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و نصب و راه‌اندازی پرتابل‌های سیار در مسیر پیاده روی منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و همچنین خدمات غیر فنی نظیر تأمین اسکان و پارکینگ خودروهای همکاران زائر اندیشیده است.

وی افزود: در ادامه تسهیل و ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شرکت کنندگان در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی، با پیگیری و تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه دیتای معاونت شبکه مخابرات استان با تأمین زیرساخت‌های ارتباطی، wifi اینترنت رایگان در مرزهای خوزستان نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر مخابرات خوزستان ادامه داد: زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه برای استفاده از این خدمات رایگان می‌توانند در تنظیمات تلفن همراه خود، wifi را روشن و tci wifi و پس از آن دکمه ورود گزینه ثبت نام موقت را انتخاب کنند.

فلاح زاده اضافه کرد: زائران پس از ثبت کد ملی خود و انتخاب کلمه بعدی، شماره همراه خود را وارد کرده و عملیات ثبت نام را انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش وارد کردن کلمه عبور، کدی را که به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود، وارد و پس از تأیید و پذیرفتن قوانین استفاده، به اینترنت wifi رایگان شرکت مخابرات ایران متصل شوند.

فلاح زاده گفت: زائران حرم حسینی در صورت دریافت نکردن کد از طریق پیامک، می‌توانند از قسمت دریافت صوتی، نسبت به دریافت کد رمز وای فای رایگان اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481028

مهمترین اخبار ایران و جهان: