نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 16:25

رویکرد آموزش و پرورش در راستای تحول سند بنیادین است

مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح‌های بسیاری در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است و رویکرد آموزش و پرورش در راستای تحول سند بنیادین است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شوشتری ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی معاونین آموزش ابتدایی استان‌های سراسر کشور با عنوان «شمیم اجابت ۲» در مشهد با اشاره به اینکه معجزات و امدادهای غیبی بسیار زیاد در دفاع مقدس شاهد بودیم، اظهار کرد: در زمان انقلاب ما دست خالی بودیم و عنایت خداوند این پیروزی را محقق کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در زمان ۸ سال دفاع مقدس، خداوند وعده خود را محقق کرد و معجزه رخ داد. توسل به ائمه اطهار باعث پیروزی ما شد و دشمن تمام تلاش خود را انجام داد که ایران پیروز نشود، اما این نقشه شوم آن‌ها با مجاهدت رزمندگان به پیروزی نرسید.

وی به جریاناتی که در پیروزی خرمشهر اتفاق افتاد، اشاره کرد و گفت: صیاد شیرازی، شهید قاسم سلیمانی، احمد متوسلیان و احمد کاظمی برای آزادسازی خرمشهر جلسه تشکیل دادند و رزمندگان با امداد الهی و نیروی توسل به ائمه اطهار پیروز شدند و به دلیل معجزه بود که هزار مجاهده رزمنده در برابر ۲۰ هزار سرباز و نیروی عراقی غیرتمندانه ایستادند تا خرمشهر آزاد شد.

شوشتری در خصوص عملکرد آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی گفت: طرح‌های بسیار پیشرفته در حوزه آموزش و پرورش خصوصاً ابتدایی انجام شده است که اجرای برنامه‌های نشاط انگیز ورزشی از جمله آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: اقدامات آموزش و پرورش در راستای رسیدن به سند تحول بنیادین است که امید است در آینده شاهد نتایج و خروجی آن باشیم.

ویبا اشاره به اینکه فرزندان ما هوش بسیار عالی دارند، خطاب به دانش آموزان گفت: در مطالعات و یادگیری و صفحات مجازی خوراک مسموم بسیار وجود دارد و همانگونه که مراقب خوراک جسم هستید، باید مراقب خوراک فکر هم باشید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235852

مهمترین اخبار ایران و جهان: