نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 22:06

اعزام ۴ هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا روز گذشته ۱۳ شهریور، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از خراسان.شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شامگاه سه شنبه محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا روز گذشته ۱۳ شهریور، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از خراسان.شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

وی گفت: این تعداد مسافر توسط ۱۶۲ سفر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه عمومی در گذرگاه‌های مرزی جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: طی این مدت ۳ هزار و ۶۱۴ زائر با ۱۳۸ دستگاه اتوبوس و ۱۴ زائر با ۴ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران و ۴۲۸ زائر با ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

مشتری به جابه‌جایی ۵۰ زائر اربعین حسینی از استان توسط ۲ دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اشاره و بیان کرد: در این مدت ۴ زائر با یک دستگاه سواری کرایه به مرز خسروی، ۲۰ زائر با یک دستگاه مینی بوس به مرز باشماق و ۵۱ زائر با ۲ دستگاه اتوبوس به مرز تمرچین جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: زائران برای بازگشت به استان باید به سکوی اختصاص داده شده خراسان‌شمالی مراجعه کنند تا تمهیدات و وسیله نقلیه، توسط تیم اعزامی این اداره کل فراهم شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487233

مهمترین اخبار ایران و جهان: