نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:05

دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی از تروریسم شهرک‌نشینان حمایت می‌کند

جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به حکم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی قاتل صهیونیست شهید قصی معطان واکنش نشان داد.

حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیست شهید معطان از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی را حکم به حمایت از تروریسم شبه‌نظامیان شهرک‌نشین و قاتل، سرپوش‌نهادن بر جنایات آنان، جلوگیری از بازجویی آنها و تشویق شهرک‌نشینان صهیونیست به تداوم حمله به غیرنظامیان فلسطینی دانست.

جنبش حماس اعلام کرد که این حکم فاشیستی بار دیگر همدستی و نقش دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی در تروریسم ضدملت فلسطین و تلاش آن برای آواره‌ کردن فلسطینیان و یهودی‌سازی اراضی فلسطین را به اثبات رساند.

حماس در بیانیه خود، دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی را ابزار اجرای سیاست‌های تروریستی اشغالگران دانست و تاکید کرد که تنها پاسخ درخور این اقدامات جنایتکارانه، پایداری بیشتر و افزایش مقاومت ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست است.

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی از صدور حکم آزادی دومین شهرک‌نشین متهم در موضوع به شهادت‌رساندن شهید قصی معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داده‌اند.

گفتنی است جمعه گذشته شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به شکلی وحشیانه به مناطق غربی و شمال‌غربی روستای برقه واقع در شرق رام‌الله یورش بردند و در جریان این یورش، شهید قصی معطان، شهروند ۱۹ ساله فلسطینی به ضرب گلوله شهرک‌نشینان مسلح به مقام شهادت نائل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434291

مهمترین اخبار ایران و جهان: