نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 09:09

فعالیت ۱۲۹ شعبه رأی‌گیری در روستاهای گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: برای انتخابات مرحله دوم ۲۳۰ شعبه شامل ۱۲۹ شعبه روستایی و ۱۰۱ شعبه شهری پیش بینی شده که همه این شعبه‌ها رأی‌گیری در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه که انتخابات مجلس دردوازدهم در حوزه انتخابیه گنبدکاووس به مرحله دوم کشیده شد، از همان زمان در حال تدارک شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات بودیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: قبل از ساعت 6 صبح امروز همه صندوق‌ها به شعب اخذ رأی ارسال شد و اولین حوزه انتخابیه در کشور بودیم که همه شعبه‌ها قبل از آغاز رأی‌گیری فعال بود.

وی افزود: برای انتخابات مرحله دوم 230 شعبه شامل 129 شعبه روستایی و 101 شعبه شهری پیش بینی شده که همه این شعبه‌ها رأی‌گیری در حال انجام است.

دهرویه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان گنبدکاووس همواره در انتخابات دوره‌های گذشته مشارکت بالایی را به ثبت رساندند و امروز کار نیمه‌تمام خود را تکمیل خواهند کرد.

وی گفت: همه عوامل برگزار کننده انتخابات از جمله هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات کاملا رقابتی و در عین حال در سلامت کامل به‌کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/582/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711769

مهمترین اخبار ایران و جهان: