نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 09:48

زارع‌پور: ۹۹/۷ درصد دستگاه‌ها برای حداقل یک بار وصل شده‌اند

وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: آخرین خبری که از حوزه‌های پایش دریافت کردم همچنان بیش از ۹۹/۷ درصد دستگاه‌ها برای حداقل یک بار در یک ساعت و ۲۰ دقیقه اول انتخابات وصل شده‌اند و مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره هم احراز هویت و استعلامات آن به شکل برخط انجام و در 8 حوزه هم انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود لذا نقش ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.

 

وی ادامه داد: در دوره گذشته و اسفندماه در همه شعب ثابت و سیار 99/8 درصد پوشش داشتیم که اتفاق بسیار بزرگی بود. در تمام روستاها و دور افتاده‌ترین نقاط، دسترسی به شبکه ارتباطی کشور وجود داشت و 99 درصد استعلامات به صورت برخط انجام شد.

زارع پور تصریح کرد: این حاصل کار بسیار فشرده و شبانه روزی بود که در بخش‌های مختلف وزارت ارتباطات و دستگاه‌هایی که به ما کمک کردند انجام شد و امروز هم با گذشت یک ساعت و 20 دقیقه از انتخابات همان شرایط برقرار است و آخرین خبری که از حوزه‌های پایش دریافت کردم همچنان بیش از  99/7 درصد دستگاه‌ها برای حداقل یک بار در یک ساعت و 20 دقیقه اول انتخابات وصل شده‌اند و مشکلی نداریم و 99 درصد استعلامات هم به صورت برخط انجام شده و نشان دهنده آمادگی زیرساختهای ارتباطی است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در طی 2 سال و نیم گذشته بیش از 7 هزار و 500 روستای بالای 20 خانوار و در کنار آن بیش از 3 هزار روستای زیر 20 خانوار یعنی در مجموع بیش از 10 روستای جدید را به شبکه متصل کردیم که اثرش را دیدیم.

زارع پور خاطرنشان کرد: برای پایداری ارتباطات هم از قبل تدابیر زیادی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711794

مهمترین اخبار ایران و جهان: