نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:00

مشکلات کشور به برکت خون شهدا حل شده است

استاندار همدان با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه کنگره شهدا گفت: به برکت خون شهدا و با تکیه بر راه و مکتب این عزیزان بوده که مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امشب در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی کنگره شهدا، با بیان اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و برگزاری هرچه باشکوه کنگره تلاش کنند.

وی ادامه داد: چیزی که کنگره اول شهدای گرانقدر همدان را زبانزد کرد، وجود پربرکت سردار شهید حاج حسین همدانی و پیگیری‌های این شهید گرانمایه برای برگزاری هرچه بهتر آن رویداد بود.

استاندار همدان افزود: این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و بر همین اساس دومین کنگره باید با انسجامی بیش از پیش و باشکوه‌تر از کنگره اول اجرا شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته کمیته‌های کنگره شکل گرفت و شاهد یک کار بزرگ و جهادی بودیم، تصریح کرد: روسای کمیته‌ها به سهم خود کار را خوب پیش برده و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند برگزاری کنگره ایجاد شده، ضمن اینکه در فرصت باقی‌مانده باید برنامه‌ها با قوت پیگیری شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در تهیه فیلم، مستند و گزارشات باید کارها با جدیت انجام و تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، عنوان کرد: در جلسات مختلف مربوط به کنگره، گزارشات کمیته‌ها نشان می‌دهد هم‌افزایی خوبی برای هرچه بهتر برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا، مردم و استان را بیمه خواهد کرد، گفت: تلالو برگزاری این کنگره نه در استان بلکه در جای جای کشور خواهد درخشید.

استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری کنگره، تداوم‌بخش راه شهداست، اذعان کرد: اگر امروز توانسته‌ایم در خیلی از زمینه‌ها به رشد و پویایی برسیم، بدون تردید به برکت خون شهداست. با تکیه بر راه و مکتب این عزیزان بوده که مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته‌ایم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427747

مهمترین اخبار ایران و جهان: