نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 18:58

صادقی: نمی‌توانیم از بازیکنان جدید در جام حذفی استفاده کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تا این زمان پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و مشخص نیست، بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما مدیریت در تلاش هستند تا بازیکنان به بازی برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با کیا تهران در جام حذفی اظهار داشت: کیا تیمی است که با بودجه خصوصی اداره می‌شود و بازیکنان خوبی پرورش می‌دهد که هرساله وارد لیگ برتر می‌شود، حمایت دولتی ندارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: می‌دانیم تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند، انگیزه مضاعفی دارند، تیم کیا نیز جوان است و کار را خیلی سخت می‌کند، می‌دانیم بازی سختی داریم، تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی آماده شده‌ایم و امیدوارم برنده بازی باشیم.

صادقی تصریح کرد: نیم‌فصل اول را خوب تمام کردیم، نسبت به پتانسلی که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم فوتبال خوبی ارائه کنیم؛ به دنبال رفع نقاط ضعف و برگزاری بازی‌های دوستانه خوب بود که ۳ بازی دوستانه برگزار کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن ما سرباز و ۳ بازیکن مصدوم شدند که کار ما را سخت کرد، براین اساس به دنبال جذب بازیکن بودیم، تا این زمان پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و مشخص نیست، بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما مدیریت در تلاش هستند تا بازیکنان به بازی برسند و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی در مورد وضعیت اسلامی گفت: خیلی از تیم‌ها به جذب محمدحسین اسلامی علاقمند بودند و تلاش‌هایی نیز انجام دادند، سعی کردیم، منافع باشگاه را در نظر بگیریم و در پست‌هایی که بازیکن نیاز داشتیم، بازیکن بگیریم اما این توافق در نهایت صورت نگرفت و پرسپولیس و استقلال تلاش زیادی کردند؛ اسلامی بند فسخ داشت و می‌توانستند آن را فعال کنند اما اسلامی تا آخر فصل با تمرکز کامل در اختیار ذوب‌آهن خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664603

مهمترین اخبار ایران و جهان: