نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 10:32

قابی از هرمزگان؛ چه کسانی از رییس جمهور در فرودگاه بندرعباس استقبال کردند؟

رییس جمهور امروز در سفری دو روزه، میهمان مردم هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز در حالی به هرمزگان آغاز شد که این استان ابرآلود است و پیش بینی بارش باران در مناطق مختلف آن نیز وجود دارد.

برای استقبال از رییسی، علاوه بر حجت الاسلام معصومی از چهره های برجسته حوزه و دانشگاه، دو تن از چهره های اهل سنت هرمزگان  از جمله شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه نیز حضور یافته بودند.

خانواده شهدای مدافع حرم و اسلام جاهدی مدال آور مسابقات پاراالمپیک آسیایی نیز از دیگر افراد حاضر در بدو ورود رییس جمهور به هرمزگان بودند.

 

 

آیت الله رییسی گفت: هرمزگان زمینه های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و کارهای خوبی هم در استان انجام شده است و ما با نیازهای استان، دور اول سفر را به رفع ضرورت ها قرار دادیم و امروز شاهدیم با تلاش استاندار و همه مسؤولان گام های خوبی برداشته شده و پروژه های فراوانی به ثمر رسیده است.

رییس جمهور با بیان این که دهها پروژه به سامان رسیده و 105 هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: طی سفر دو روزه به آنها سرکشی خواهیم کرد. پروژه هایی که زمینه های اشتغال، تولید و خدمت رسانی به مردم استان را داراست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656691

مهمترین اخبار ایران و جهان: