نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 16:55

یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بخاری بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد از ابتدای امسال در مجموع یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بخاری با ارزش افزون بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع کرد.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این نهاد از ابتدای امسال در مجموع یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بخاری با ارزش افزون بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

وی گفت: ارزش هر دستگاه بخاری ۲ میلیون تومان است که از ابتدای امسال و با شروع فصل سرما در دو مرحله پاییز و زمستان بین مددجویان توزیع شد.‌

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۰ دستگاه یخچال و۸۳۴ دستگاه کولر بین نیازمندان استان توزیع کرد.

وی کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را از برنامه‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: هر ساله در ابتدای فصل‌ سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز به مددجویان اهدا می‌شود.

الهی راد ادامه داد: نیازهای خانواده‌های مورد حمایت توسط مددکاران حرفه‌ای در مجموعه کمیته امداد امام(ره) رصد و با همت خیرین، مراکز نیکوکاری و اعتبارات تخصیص یافته برطرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: همچنین به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه(س) با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد جشن‌های مختلفی با محتوای سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه‌های آشپزی و تقدیر از مادران برتر و با اهدای چادر به دانش آموزان فعال در عرصه نماز و حجاب و اهدای جایزه به اسامی فاطمه و زهرا برگزار شد.

الهی راد خاطر نشان کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی برای دستگیری از نیازمندان دارد که در این راستا نیکوکاران استان نیز این نهاد را همراهی می‌کنند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 986203

مهمترین اخبار ایران و جهان: