نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 17:40

بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم

سرپرست دانشگاه سمنان گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیف‌الله سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان به‌عنوان طرحی منحصربه‌فرد و منتخب جهانی هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این مجموعه به همراه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان در مجموع به مساحت 11 هزار و 400 مترمربع  احداث شده است که مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه با زیربنای پنج هزار و 300 مترمربع در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست دانشگاه سمنان با بیان اینکه ساخت این مرکز همایش‌ها از سال 1386 آغاز شده است، افزود: این مجموعه دارای یک سالن همایش اصلی با ظرفیت یک‌هزار نفر، 2 سالن همایش با ظرفیت 250 نفر، فضای چندمنظوره، بخش اداری، نمایشگاهی و رفاهی است.
سعدالدین گفت: دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شرکت در آئین تکریم و معارفه سکان‌دار دانشگاه سمنان، دیدار با نخبگان و فناوران، شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های منطقه البرز جنوبی و نیز نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی استان سمنان از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان اجرا می‌شود.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری سه‌شنبه 18 بهمن میهمان دانشگاه معین استان سمنان است.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020691

مهمترین اخبار ایران و جهان: