نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 13:52

اختصاص ۵ درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی

استاندار زنجان در رابطه با اختصاص ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی گفت: حتما پیگیر می‌شویم که دستگاه‌های اجرایی ۵ درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان اظهار داشت: اقدامات صورت‌گرفته از سوی بسیج سازندگی در راستای توسعه و ارتقای خدمات قابل‌ارائه به روستاییان در استان قابل‌تحسین است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما قدردان اقدامات بسیج و سپاه هستیم ولی باید محدودیت‌های اعتباری را هم در نظر بگیریم، گفت: ۵۲ روستا در سطح استان در حال حاضر گازکشی نشده است و برای این موضوع به دنبال اعتبار هستیم.

وی دررابطه‌با اختصاص ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی گفت: حتما پیگیر می‌شویم که دستگاه‌های اجرایی ۵ درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

افشارچی با بیان اینکه همکاری‌های خوبی در سطوح مختلف برای تحقق اهداف بسیج و سپاه در استان صورت گرفته است، گفت: بسیج جلوه تمام خوبی‌ها، پاکی‌ها و از خودگذشتگی‌ها و حلقه واصل برای پیوند بین مردم و نظام است و برای انجام کارهای سخت همیشه آماده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614303

مهمترین اخبار ایران و جهان: