نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 17:03

انعکاس کارهای خوب دولت در جامعه مورد تاکید رهبر انقلاب است

نائین_امام جمعه نائین گفت: کارهای فراوانی در این دولت انجام شده اما آن‌گونه که باید به جامعه منعکس نشده و این موضوع مهم نیز مورد تاکید رهبری در این دیدار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین اظهار کرد: از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد، مسئله بانک‌ها و اصلاح رویکرد بانک‌ها به سمت بانکداری اسلامی است.

وی ادامه داد: این دغدغه مهم بارها و بارها توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و از مسئولان نیز مطالبه کردند اما تا امروز این مهم تحقق نیافته است و بایستی مردم نیز این موضوع مهم را به صورت عمومی مطالبه کنند چرا که رهبری جامعه به دنبال محقق شدن احکام اسلام و احکام الهی در سطح جامعه است.

امام جمعه شهرستان نائین اضافه کرد: کسانی که امروز در دستگاه بانکی کشور مشغول خدمت هستند، با هماهنگی ارگان‌های فرهنگی و فکری مانند دانشگاه‌ها، موضوع و تفکر بانکداری اسلامی را تا تحقق آن دنبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، اظهار کرد: در این دیدار رهبر انقلاب از برخی عملکرد دولت سیزدهم مانند سیاست خارجی، مردمی بودن دولت، کارهای زیربنایی و رشد شاخص‌های کلان اقتصادی ابراز رضایت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480191

مهمترین اخبار ایران و جهان: