نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 23:06

شبکه 14 اسرائیل: ده‌ها نفر از نیروهای تیپ گولانی کشته شدند

خبرنگار شبکه 14 رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای ویژه تیپ «گولانی» دهها نفر از این تیپ کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام که شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین است، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

خبرنگار شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای ویژه تیپ «گولانی» دهها نفر از این تیپ کشته شده‌اند.

این خبرنگار گفت که عناصر کشته شده، وابسته به لشکر ۱۳ تیپ گولانی بوده‌اند. وی آمار دقیقی از تلفات این عناصر منتشر نکرد.

تیپ گولانی متشکل خشن ترین و زبده‌ترین عناصر ارتش رژیم صهیونیستی است. گولانی از تیپ‌های کماندویی معروف رژیم اسرائیل است که به روحیه خصمانه و خشونت آمیز شهرت دارد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.

بر اساس آخرین آمار، تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ صهیونیست زحمی شده‌اند که حال صدها نفر وخیم گزارش شده است.

نیروهای مقاومت در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمامر عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئوهای زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531103

مهمترین اخبار ایران و جهان: