نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 07:33

لحظه‌های شاد در مناطق سیل‌زده‌ «قورچای» آزادشهر

کانون پرورش فکری گلستان در مناطق سیل‌زده روستای قورچای شهرستان آزادشهر، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در ویژه برنامه‌ امداد فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان در مناطق سیل‌زده روستای قورچای شهرستان آزادشهر، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار شد.

قصه‌گویی، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی و سرگرمی، ساخت کاردستی، نقاشی و اهدای جوایز فرهنگی از ویژه‌برنامه‌های این روز بود.

در این برنامه مفرح با حضور مربیان فرهنگی مراکز گنبد و مربی کتابخانه سیار آزادشهر، فعالیت‌های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی اجرا و لحظه‌های شاد و ماندگاری در دفتر خاطرات کودکان، نوجوانان و خانواده‌های سیل‌زده‌ی روستای قورچای شهرستان آزادشهر ثبت شد.

در این برنامه الهه غیناقی، سرپرست کانون پرورش فکری گلستان با اشاره به برنامه‌های برگزار شده، حمایت کانون از کودکان و نوجوانان این مناطق را یکی از وظایف دانسته و به خانواده‌های سیل‌زده این اطمینان را داد که کانون همیشه در کنار آنها خواهد ماند.

همچنین سیدجواد کریمی، فرماندار آزادشهر هم با تشکر از ایجاد فضای بانشاط برای این خانواده‌ها، از مردم این روستا برای همکاری با مسئولان در جمع‌آوری و پاکسازی گل و لای از داخل خانه‌ها، معابر و کوچه‌ها تشکر کرد.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478132

مهمترین اخبار ایران و جهان: