نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 13:03

توجه به مطالبات و دغدغه‌های مردم در اولویت مدیران استان بوشهر است

بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش جهادی و کار شبانه‌روزی برای توسعه استان بوشهر خبر داد و گفت: توجه به مطالبات و دغدغه‌های مردم در اولویت مدیران استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه با حضور در سامانه سامد از طریق ارتباط تلفنی، به مطالبات و دغدغه‌های مردم به طور مستقیم پاسخ داد.

استاندار بوشهر در حاشیه این ارتباط مستقیم اظهار داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در مناطق مختلف استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

احمد محمدی زاده افزود: دولت سیزدهم خود را متعلق به مردم می‌داند و حضور رئیس جمهور در استان‌های مختلف و رفع مشکلات مردم در همین راستا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمندی افتتاح و اجرایی شدند و این روند در تمام ایام سال برای عمران و آبادانی استان تداوم دارد.

در این آئین، ۱۰ نفر از مردم استان بوشهر به طور مستقیم از طریق سامانه سامد، مسائل و مشکلات خود را با استاندار مطرح کردند.

مشکلات حوزه آموزش، مسکن، زمین، تسهیلات بانکی، اشتغال، حوزه کشاورزی و حوزه گردشگری و … از مسائلی بود که در تماس مستقیم مردم مطرح شد و محمدی زاده استاندار بوشهر نیز دستورات لازم را در راستای رفع دغدغه‌های مردم به مدیران مرتبط صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498176

مهمترین اخبار ایران و جهان: