نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:46

رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان همدان با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه در مناطق حاشیه‌نشین و روستاها از برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر ترکاشوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام هر ساله برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در شهریورماه و اقدامات ضد امنیتی و فرهنگی دشمن گفت: برای مقابله با حرکات و نقشه‌های دشمن، مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را برای روشنگری و بیان دستاوردها و پیشرفت‌های کشور طی این ۴۴ سال واجب دانستند و خستگی در این راه را ممنوع اعلام کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان تصریح کرد: بسیج ادارات هم همانند دیگر اقشار جامعه در راستای بیانات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برنامه‌ها و نشست‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال و هفته بسیج کارمندان، ۲۰ عنوان برنامه شاخص و بیش از ۳۰۰ فعالیت مختلف با شعار «کارمند مکتب ولایت» به همت سازمان بسیج ادارات در سطح استان برگزار می‌شود.

ترکاشوند تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات و موانع آنها بوده و اقدامات موثر و مفیدی برای ایجاد رفاه و رضایتمندی و امیدآفرینی که مد نظر ولی فقیه است، خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: برگزاری میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه، مناطق حاشیه‌نشین و کمتربرخوردار و روستاها، رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی و برگزاری مسابقات فوتسال پایگاه‌های بسیج ادارات کل با عنوان جام شهدای کارمند استان از جمله این برنامه‌هاست.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: برگزاری یادواره‌ شهدای کارمند و شهدای دولت در برخی از ادارات استان، اردوهای راهیان پیشرفت خانواده‌های کارمندان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهید و اهدای مدال دومین کنگره ملی شهدای استان به آنها و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی، معرفتی، عقیدتی و مهارتی نیز از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنری و خبری برای پایگاه‌های بسیج ادارات، دعوت از ۶ هزار نفر از خانواده‌های کارمندان استان برای حضور در نمایش «فصل شیدایی» دومین کنگره شهدای استان، پیاده‌روی ویژه بانوان کارمند، تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین را از جمله برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465076

مهمترین اخبار ایران و جهان: