نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 00:44

المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی طراحی شود

استاندار ایلام گفت: المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، در دیدار با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اِلمان ‌میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود و در این راستا از ظرفیت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور استفاده می شود.

وی با اشاره به حجم عملیات عمرانی در اربعین، افزود: ظرف کمتر از سه ماه ۸۱۶ سرویس بهداشتی و حمام در طول مسیرهای اربعین ایجاد و مسیرهای مهم اربعین ایمن‌سازی شد.

 استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت‌های اربعین در مقایسه با گذشته ارتقا یافته است، گفت: در کمتر از ۳ ماه پایانه برکت ساماندهی و آسفالت شد و نمازخانه و سرویس بهداشتی به اندازه کافی ایجاد و برای استراحت زوار سایبان به اندازه کافی نصب شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به ثبت و ضبط همه اموال و اقلام مورد استفاده اربعین، گفت: با ثبت اموال و اقلام اربعین، در حال حاضر همه موجودی اقلام و اموال برای خدمات‌رسانی به زوار در دسترس است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های سازمان شهرداری.ها و دهیاری‌های کشور برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های اربعین، به روند آماده‌سازی پارکینگ بزرگ اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف کمتر از ۶ ماه این پارکینگ با مساحت ۸۰ هکتار، مشکل آب و برق آن برطرف و ۲ نماز خانه و چندین سرویس بهداشتی در آن ایجاد شد و اکنون ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، توسعه زیرساخت‌ها در اربعین امسال، رضایتمندی زائران را در پی داشته است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485632

مهمترین اخبار ایران و جهان: