نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 13:21

حضور شیعه و سنی در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: با اینکه امروز هر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم ترکمن و اهل سنت هستند اما می‌بینیم که برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار هم در انتخابات شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالباسط آخوند نوری‌زاد پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه مردم شهرستان گنبدکاووس از هر قوم و مذهبی دعوت می‌کنم تا در انتخابات شرکت کنند چون حضور در انتخابات یک تکلیف است.

وی افزود: خوشبختانه مردم این شهرستان همیشه در صحنه‌های مهم و مختلف حضور پیدا می‌کنند، امروز هم حتماً با حضور خود یک حماسه پرشور به وجود می‌آورند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: ما با شرکت در انتخابات، سرنوشت خودمان را تعیین و به وظیفه دینی و سیاسی خود عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه امروز هر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم ترکمن و اهل سنت هستند، اما می‌بینیم که برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار هم در انتخابات شرکت کرده‌اند.

آخوند نوری‌زاد بیان کرد: دشمن همیشه سعی کرده که بین اقوام و مذاهب اختلاف بیندازد، اما حضور شیعه و سنی در کنار هم در موضوعات مختلف از جمله انتخابات امروز نشانه همدلی و همبستگی ماست که دشمن را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/582/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711914

مهمترین اخبار ایران و جهان: