نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 16:07

تأمین امنیت انتخابات خرم‌آباد با ۲۷۰۰ پلیس

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ نیرو امنیت انتخابات در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی را به‌عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی، عصر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: امنیت کامل در انتخابات حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی برقرار است.

او با بیان اینکه 2 هزار و 500 پلیس عهده‌دار امنیت انتخابات در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی هستند، اضافه کرد: اخذ رأی در شعب این مناطق به‌خوبی در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی تاکنون مشاهده نشده‌است و این انتخابات در سلامت در حال برگزاری است.

الهی هشدار داد: با متخلفان انتخاباتی به‌شدت برخورد می‌کنیم و هیچ‌گونه مماشاتی با کسی در انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی نداریم.

فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه دارد.

مردم خرم‌آباد و چگنی امروز و پیش از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری انتخابات در 430 شعبۀ اخذ رأی حاضر شده‌‌اند تا تکلیف دو کرسی باقی‌مانده در این حوزۀ انتخابیه را تعیین کنند.

مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712006

مهمترین اخبار ایران و جهان: