نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 13:51

بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در استان تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: این دانش آموزان از خدماتی چون کمک هزینه تحصیلی و برگزاری اردوهای آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ۱۷ هزار و ۸۲۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدماتی چون کمک هزینه تحصیلی و برگزاری اردوهای آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۲۴ دانشجو نیز تحت حمایت هستند، ادامه داد: ۹۴ نفر از طلاب استان نیز از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات کمیته امداد استان در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از خدمات کمیته امداد، افزود: خدماتی از جمله پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و شهریه به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود. 

محمدی تصریح کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی، دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی دانشجویان نیازمند از جمله دیگر خدماتی است که این افراد از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554132

مهمترین اخبار ایران و جهان: