نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:46

آزادی خواهان جهان از حمایت فلسطین دست نخواهند کشید

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه قدس مسئله حقوق بشر و انسانی است، گفت: آزادی خواهان جهان از حمایت فلسطین دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا پیامبر اعظم (ص) با موضوع روز جهانی قدس ضمن بیان اینکه مردمی سازی جریان قدس از حمله برکات نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس است، ابراز داشت: امروز مشاهده می‌کنیم که در اقصی نقاط کشورهای مسلمان جهان فریاد آزادی خواهی فلسطین بر آسمان طنین‌انداز شده و امت‌های اسلامی دست از حمایت این مردم مظلوم نخواهند کشید.

وی ضمن بیان اینکه جبهه مقاومت به حدی تأثیر گذار بود که امروز اسرائیل به شدت از آن در هراس است، افزود: این نامگذاری هوشمندانه امام راحل به کشورهای غربی فهماند که مسئله فلسطین موضوع حقوق بشر، اسلامی و انسانی است و همه باید به آن توجه کنند.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه هوشمندی امام راحل باعث شد که قدس به موضوع جهانی تبدیل شود، ابراز داشت: به برکت همین نامگذاری از عادی سازی روابط کشورها با اسرائیل جلوگیری شد.

امینی ضمن بیان اینکه نه تنها در روز قدس بلکه در همه عرصه‌ها حمایت از مردم مظلوم این کشور باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: نمونه خوب این حمایت را در ورزشکاران می‌توان دید که بزرگترین ضربه را به اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین همین جامعه ورزشی وارد کرده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین حامیان این رژیم کودک کش و غاصب آمریکا و انگلیس هستند، اضافه کرد: این کشورهای بی منطق اگر چه به حمایت‌های پرهزینه خود از یک رژیم جعلی ادامه می‌دهند اما در مقابل جبهه مقاومت نیز بیدار و هوشیار است و لحظه‌ای از آرمان خواهی فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148232

مهمترین اخبار ایران و جهان: