نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 17:46

آمریکا ذلیل‌ترین و حقیرترین کشور نزد مردم جهان است

رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا ذلیل‌ترین و حقیرترین کشور نزد جمهوری اسلامی و مردم جهان است.

 حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی اسرائیل در کردستان عراق و علیه داعش در سوریه گفت: جمهوری اسلامی از حقوق و امنیت مردم دفاع می‌کند و هرکسی بخواهد اقداماتی علیه جمهوری اسلامی انجام بدهد در هر نقطه‌ای که باشد آن را مورد ضربه‌ی خودش قرار خواهد داد و این اولین مورد نیست.

 نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان، نرماشیر و گنبکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعدها هم اگر کسانی بخواهند امنیت ایران را به خطر بیندازند حتما مورد ضربه‌ی شدید جبهه‌ی مقاومت‌ و یاران حاج قاسم عزیز و انقلاب قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تهدیدات پوشالی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آن زمانی که آمریکا یک چهره مخوفی را از خودش ثبت داده بود امام عظیم‌الشأن فرموند:آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امروز آمریکا ذلیل و حقیرترین کشور نزد مردم جهان و جمهوری اسلامی است. رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی دست از پا خطا کند مورد حمله‌ی شدید جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: دشمنان سال‌ها مارا تهدید می‌کنند و این تهدیدها تهدید‌هایی نیست که ما را از اقدامات قانونی خودمان باز دارد و اقدامات قانونی را در چارچوب حفظ منافع و حفظ امنیت کشورمان انجام خواهیم داد و هیچ‌کس نمی‌تواند به این کشور تعرضی داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641232

مهمترین اخبار ایران و جهان: