نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 08:26

هشدار زرد مدیریت بحران برای کرمانشاهی‌ها؛ از سه‌شنبه تا جمعه مراقب باشید

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش مدیریت بحران به دنبال صدور هشدار زرد مخاطره بارش باران و احتمال رعد و برق، گفت: هشدارهای لازم در این راستا به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال فعالیت سامانه طی امروز سه‌شنبه نهم تا دوازدهم‌ آبان‌ماه در استان کرمانشاه به ویژه ه نیمه شرقی و نواحی شمالی، اظهار کرد: در حال حاضر هشدار زرد سازمان هواشناسی در مورد  مخاطره بارش باران و احتمال رعد و برق در نقاط مختلفی از استان صادر شده و در همین راستا نیز هشدارهای لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی از امروز (سه‌شنبه) تا اوایل شنبه هفته آینده، به تناوب امواج ناپایداری جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، این شرایط در بعضی ساعات علاوه بر رشد ابر و تشدید وزش باد، سبب بارشهایی و گاها رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، در روز پنجشنبه شاهد تقویت نسبی شرایط ناپایدار و بارش در سطح استان خواهیم بود. همچنین دمای روزانه هوا نیز تا اوایل هفته آینده بتدریج کاهش خواهد یافت.

وی به مردم توصیه کرد؛ از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556041

مهمترین اخبار ایران و جهان: