نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 19:38

استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای هفته اول مهر رایگان شد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان گفت: استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای هفته اول مهر رایگان شد.

وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات شهرداری در استقبال از مهرماه افزود: نظافت داخل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، نصب و ترمیم علایم خط‌کشی و عبور عابرپیاده در مناطق پرتردد و پرخطر، رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها و اصلاح چراغ‌های ترافیکی و خط کشی عابر پیاده مدارس، شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، سیلندرهای ترافیکی و چراغ‌های چشمک‌زن، نظارت کامل بر شرکت‌های ساماندهی سرویس مدارس و تمام تاکسی‌ها از جمله این اقدامات است. 

وی گفت: به پیشنهاد سازمان فرهنگی شهرداری و در راستای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، استفاده از اتوبوس برای هفته اول مهرماه رایگان شده است. 

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان با اشاره به ابلاغ نرخ نامه سرویس مدارس قبل از شروع مدارس اقدامی افزود: در راستای  ساماندهی سرویس مدارس، حق سرویس طبق تعرفه منطقی تعیین شد تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند. 

وی از ورود اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی تا مهرماه خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که تا مهرماه تحویل داده می‌شود.

علی‌ضمیر با بیان اینکه چهار دستگاه از ۱۲ دستگاه اتوبوس برای تقویت خطوط شهر همدان وارد ناوگان می‌شود خواستار توجه به این مهم شد.

‍پایان پیام/ ۳۱۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499585

مهمترین اخبار ایران و جهان: