نیوز سیتی!
27 فروردین 1403 - 15:22

پیام شیخ انصاریان درباره عملیات «وعده صادق»

حجت الاسلام انصاریان طی حمله تلافی‌جویانه رزمندگان‌مان به اهداف رژیم اشغالگر قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام انصاریان طی حمله تلافی‌جویانه رزمندگان‌مان به اهداف رژیم اشغالگر قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ ۚ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»
پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار ونیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لای خانه ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است.

خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه مبارک رمضان و التجاء به محضر ربوبی براى نابودى هیمنه کفر و ظلم و نفاق و شکست رژیم غاصب اسرائیل را به دست مؤمنینی با تکیه به ایمان و اعتقاد، مشاهده کردیم؛ این وعده الهى است که روزى زمین از لوث وجود ظالم پاک و به دست صالحان خواهد رسید. «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ»؛ همانا ما پس از تورات در زبور نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به میراث می‌برند.

در این لحظه رحمت واسعه  الهى را برای تمام شهیدان و مدافعان حریم اسلام خصوصاً شهداى حمله اخیر رژیم غاصب در سوریه و شهدای غزه مسئلت مینمایم.

از محضر حضرت حق ظهور آخرین ذخیره الهى وجود مقدس حضرت حجت ابن الحسن روحى له الفداه را عاجزانه مسئلت مینمایم و از خداوند میخواهم توفیق خدمت به آستان آنحضرت را به همه ما عنایت کند.
◽فقیر حسین انصاریان
◽6 شوال 1445 هـ.ق
◽مطابق با 27 فروردین 14� 3 هـ.ش

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1699541

مهمترین اخبار ایران و جهان: