نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:19

یاوری: بازیکنان تیم ملی با صرف فعل خواستن، ژاپن را به زانو درآوردند

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان گفت: بازی شجاعانه بچه‌ها و صرف فعل خواستن سبب شد ژاپن که در ماه‌های اخیر نتایج درخشانی گرفته را با گل‌های زیبا به زانو درآوردند.

محمد یاوری پیش‌کسوت فوتبال اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن اظهار داشت: به همه مردم ایران، اهالی ورزش و فوتبال و کسانی که عاشق ایران هستند، این برد را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: نیمه اول را با نگرانی از تیم ژاپن شروع کردیم، شرایط نرمال نبود و از عدم هماهنگی مدافعان میانی و هافبک‌های میانی تیم ما به گل رسیدند اما در نیمه دوم اتفاقات خوبی افتاد و بازی تیم ملی شکل دیگری پیدا کرد.

یاوری تصریح کرد: با اقتدار بازیکنان ایران، ژاپن نیز تغییر کرد، ژاپن با همه خصوصیاتش بود اما بازی شجاعانه بچه‌ها و صرف فعل خواستن سبب شد ژاپن که در ماه‌های اخیر نتایج درخشانی گرفته را با گل‌های زیبا به زانو درآوردند.

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان همچنین بیان داشت: از بازی سردار آزمون و سعید عزت‌الهی خوشنود و سربلند شدم، سردار فوق‌العاده بازی کرد و نشان داد قضاوت‌ها در مورد او اشتباه است؛ سردار ویژگی‌های خودش را همیشه دارد و بالاتر از سطح آسیا بازی کرد، پاس سردار روی گل اول تیم ملی خیلی خاص و فوق‌العاده بود 

یاوری یادآور شد: خیلی‌ها فکر می‌کردند، بازی را به ژاپن می‌بازیم اما فکر کادر فنی درست از آب در آمد، بازیکنان ژاپن تحت تأثیر بازی ما قرار گرفتند و تعجیل، دو دلی و ترس از بچه‌های ما داشتند.

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان در مورد این‌که تیم ملی تا قبل از پنالتی هیچ تعویضی نکرد، گفت: کادر فنی یا به حضور بازیکنان ایمان داشت یا نگران تغییر روند تیم ملی بود، وقتی بازیکنان خوب کار می‌کنند، نیازی به تعویض نیست، چون بازی را بردیم، تصمیم درستی بود، وقتی بر بازی مسلط بودیم، نیازی به تعویض نبود.

وی با اشاره به این‌که بازیکنان نباید زیاد در این برد بمانند، عنوان کرد: کادر فنی درایت لازم را دارد اما وظیفه داریم، هشدار دهیم، فرصت خوبی برای رسیدن به فینال داریم زیرا از تیم ملی به خوبی حمایت شد.

یاوری همچنین تأکید کرد: باید به فوتبال در کشور ما به چشم دیگری نگاه کرد و اهمیت بیشتری به این ورزش داده شود، باید به فکر نسل بعدی تیم ملی نیز باشیم و به امکانات بیشتری نیاز داریم، باید با امکانات روز دنیا پیش رویم.

پیش‌کسوت فوتبال اصفهان در پایان گفت: بچه‌ها غیرممکن را ممکن کردند، فوتبال همیشه غیرقابل پیش‌بینی است اما این برد اتفاقی نبود و همت و برنامه کادر فنی با خواست بچه‌ها در کنار حمایت همه‌جانبه سبب شد، تیم ملی نتیجه بگیرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659741

مهمترین اخبار ایران و جهان: