نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 14:47

دیدار و گفتگوی استاندار کرمانشاه با استاندار دیالی عراق

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در راستای گسترش روابط ایران و عراق و توسعه روابط مرزی با استاندار دیالی عراق با حضور جمعی از مسئولان ۲ کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه ظهر جمعه با مثنی تمیمی استاندار دیالی عراق در محل استانداری کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاونان استاندار کرمانشاه در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اقتصادی و عمرانی، فرماندار قصرشیرین، فرمانده قرارگاه رمضان نیروی قدس سپاه، مشاور استاندار در امور عراق به همراه سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی کرمانشاه حضور داشتند.

در این جلسه مسئولان ارشد استان کرمانشاه و دیالی عراق بر گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و عمرانی و توسعه فعالیت‌های مرزی تاکید کردند.

همچنین یکی دیگر از موضوعاتی که در دیدار استانداران کرمانشاه و دیالی عراق مورد تاکید قرار گرفت توسعه زیرساخت‌های مرزی برای ایام اربعین حسینی و تردد زوار و حل مشکلات سال گذشته بود. بناست کمیسیون مشترکی بین مسئولان استان کرمانشاه و دیالی عراق برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه زیرساخت‌های مرزی به ویژه برای ایام اربعین تشکیل شود تا در مدت زمان باقی مانده برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222641

مهمترین اخبار ایران و جهان: