نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 22:43

سوم خرداد جلوه گاه مقاومت و ایستادگی است

آستارا- فرمانده سپاه آستارا روز آزادسازی خرمشهر را جلوه گاه مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و افزود: سوم خرداد نماد اقتدار، مقاومت و پیروزی مردم عزیز ایران اسلامی در مقابل تمام کفر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سوم خرداد ۱۳۶۱ نماد اقتدار، مقاومت و پیروزی مردم عزیز ایران اسلامی در مقابل تمام کفر بود.

فرمانده سپاه آستارا افزود: رژیم بعث عراق با سرکردگی استکبار و استبداد و تمام کفر آمده بود یک روزه اهواز، سه روزه خرمشهر و یک هفته‌ای پایتخت را تصاحب کنند اما با مقاومت مردم غیور خرمشهر قهرمان و پشتیبانی مردم میهن عزیز ایران اسلامی زمین‌گیر شدند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد جلوه گاه مقاومت و ایستادگی است، اضافه کرد: سوم خرداد تفسیر آیات جهاد الهی است که در میدان تفسیر شد و مردم و عزیزانی که در این عرصه حضور مقتدرانه داشتند در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

گفتنی است؛ تجلیل ۳ نفر از رزمندگان سپاه، ۳ نفر از ارتش، ۳ نفر از نیروی انتظامی و ۳ نفر از بسیجیان حاضر در عملیات بیت المقدس، خاطره‌گویی، اجرای سرود و پخش موسیقی از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در آستارا بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1236519

مهمترین اخبار ایران و جهان: