نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 13:55

راهپیمایی ۱۳ آبان باحضور گسترده مردم گنبدکاووس +فیلم

مردم همیشه در صحنه گنبدکاووس امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی، بار دیگر استکبارستیزی و مقاومت خود در برابر توطئه‌های دشمن را به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، صبح امروز مردم شیعه و سنی، پیر و جوان، زن و مرد، دانش‌آموز، دانشجو، کارگر و اقشار مختلف گنبدکاووس همزمان با دیگر شهرهای کشور، با حضور گسترده و پرشور خود باردیگر مقاومت، استکبارستیزی، ایستادگی، آزادی خود را به جهانیان اعلام کردند و جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کردند.

مردم غیور گنبدکاووس در مسیر راهپیمایی از مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفرصادق(ع) با طنین شعارهای"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به تمام مردم مظلوم دنیا به ویژه مردم فلسطین و غزه اعلام کردند که همچنان در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادند و معتقدند که با ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان جهان، بزودی رژیم غاصب صهیونیست و اسکتبار جهانی نابود می‌شوند.

مردم گنبدکاووس  امروز ضمن تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری، خشم انزجار خود را از حرکت غیر اسلامی، غیرانسانی و غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.

* ۱۳ آبان روز شهادت، بصیرت و ولایت است

مشاور امور فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: روز ۱۳ آبان روز ولایت، شهادت و بصیرت است و همه ما باید اطاعت از ولایت، معرفت و بصیرت را از شهیدانی مانند شهید سلیمانی درس و الگو گرفته و در زندگی بکار ببندیم.

حجت‌الاسلام ملک محمدی اظهارکرد: استکبارستیزی، مقاومت و شهادت‌طلبی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان در این سالها باعث شده تا ایران تاثیرگذارترین و قدرتمندترین کشور در منطقه شود و زنجیره مقاومت به واسطه کشورمان در کشورهای مسلمان جهان در حال شکل‌گیری است.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی ما در همه صحنه‌ها، شهادت‌طلبی است و ملتی که شهادت‌طلبی دارد، اسارت نخواهد داشت.

مشاور امور فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به جنایات اخیر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست در غزه و فلسطین خاطرنشان‌کرد:رژیم غاصب صهیونیست در طی قریب به یک ماه گذشته ۲۴ هزار تن بمب را به غزه ارسال کرده‌است و هزاران مردم بی‌پناه را مجروح کرده و یا به شهادت رسانده‌است.

وی ادامه داد: روز ۱۳ آبان به ما درس ایستادگی و مقاومت را تا پیروزی نهایی می‌آموزد و به همه مردم مسلمان جهان این نوید را می‌دهد که در صورت استمرار ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی، پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام ملک محمدی گفت: بزودی جشن پیروزی مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیست در کشورهای مسلمان جهان به ویژه ایران اسلامی و مسجدالقصی برگزار می‌شود.

باهم ویدئویی از حضور مردم در گنبدکاووس ببینیم:

 

 

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560763

مهمترین اخبار ایران و جهان: