نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 18:26

تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحید علیپور عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان در شهرستان کوثر و خلخال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محورهای استان اردبیل باز است و به خاطر حفظ جان مسافران و ریزش بهمن در محور پونل، این محور مسدود است.

وی افزود: اجرای طرح زمستانی در تمامی مناطق استان با حضور نیروهای راهداری، جمعیت هلال‌احمر و پلیس و نیروهای انتظامی در ورودی و خروجی‌های شهرستان‌ها درپایگاه‌های جاده‌ای در حال انجام است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی از ضروریات همراه رانندگان است و با توجه به یخبندان و لغزندگی و ادامه بارش در مسیرهای کوهستانی جنوب استان و مرکز استان و شهرستان‌های منتهی به کوه سبلان نیاز است که حتما رانندگان برای حفظ جان خود و مسافران همراه خود از تجهیزات با آمادگی کامل استفاده نمایند.

وی با اشاره به تلاش راهداران در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی بیان کرد: عوامل پلیس راه به عنوان خادم مردم استان در محورها حضوردارند و حتما مردم با اطلاع از مسیرهای ارتباطی و توجه به هشدار هوای هواشناسی و اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در مسیرها تردد نمایند.

علیپور از مردم خواست به علت ادامه بارش‌ها و شرایط سخت جاده‌ها، حتما از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978919

مهمترین اخبار ایران و جهان: