نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 13:19

۹ دی نشان داد که زمان صبر مردم سرانجام به پایان خواهد رسید

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز «سه شنبه ۱۳ دی» با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز یوم الله نهم دی، بیان کرد: در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ شاهد وقایعی بودیم که نیاز به تبیین دارد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: نهم دی ماه سال ۸۸ از آن روز در تاریخ ما ماندگار شد که این روز، روز تجلی اراده ملت غیور ایران برابر دشمن بود که سعی داشتند ارزش‌های ملت ایران و انقلاب برخاسته از ارزش‌ها را مورد تهاجم قرار دهد.

وی تصریح کرد: مردم ما در نهم دی ماه فراتر از سلایق و فکری و قومی نشان دادند که دلبستگی آن‌ها به کلام الله و زیر سایه ولایت و خط سرخ عاشورا؛ خدشه پذیر نیست و اجازه تعرض به این حریم به احدی داده نمی‌شود.

ستایشی افزود: ویژگی بارز دیگر در یوم الله نهم دی ماه سال ۸۸ آن بود که نشان داد مردم ایران علی رغم خواست دشمن همانا یگانه سنگربان، دیده بان، حافظ و نگهبان انقلاب و ارزش‌های انقلاب و ارزشی هستند و سکوت آن‌ها در برابر دشمن نه به معنای همراهی با بدخواهان بلکه به معنی صبر انقلابی و مهلت دادن به نخبگان است.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ۹ دی نشان داد که زمان صبر مردم سرانجام به پایان خواهد رسید و زمانی که مردم بخواهند همچون نهم دی کار را بر منافقان و معاندان با ارزش‌ها تمام کنند، خواهند توانست، با گذشت بیش از ۱۳ سال از این سالروز تاریخی و تأثیر گذار دشمن همچنان در صدد شناسایی نقاط ضعف خود که منجر به برپایی این روز شد، است و این خود به خوبی نشان می‌دهد که سیلی ۹ دی تا چه اندازه سخت و عبرت آموز است.

خبر در حال تکمیل است…

منبع: مهر
شناسه خبر: 952163

مهمترین اخبار ایران و جهان: