نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 17:45

ارائه یک هزار و ۵۱۹ هزار خدمت برای مسکن مددجویان/ خانه‌دار شدن 248 زنجانی تا پایان سال

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون تاکنون یک هزار و ۵۱۹ خدمات در قالب، خرید احداث مسکن کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای عزیز تحت حمایت ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش در مناطق محروم است اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال تاکنون تاکنون یک هزار و ۵۱۹ خدمات در قالب، خرید احداث مسکن کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای عزیز تحت حمایت ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ضمن تشریح خدمات ارائه شده به خانوارهای تحت حمایت گفت: کمک به خرید احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیر مسکن از جمله خدماتی است که کمیته امداد در این بخش ارائه کرده است.
صالحی با قدردانی از مشارکت خیرین در بحث خرید احداث و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد افزود: خیرین نیک اندیش در سالهای اخیر مشارکت خوبی در این زمینه داشته اند و تلاش میکنیم با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت‌ها و منابع موجود و هم‌افزایی آن با مشارکت خیرین در بحث تامین سرپناه برای مددجویان تحت حمایت فاقد مسکن بهره ببریم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد استان زنجان، افزود: هدف‌گذاری کرده‌ایم تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجوی روستایی فاقد مسکن در استان وجود نداشته باشد.

صالحی با بیان اینکه مسکن یکی از مؤلفه‌های اصلی توانمندسازی کمیته امداد استان زنجان است، ادامه داد: تا پایان سال ۲۴۸ واحد مسکن تحویل خانواده‌های محروم خواهد شد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 981019

مهمترین اخبار ایران و جهان: