نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 21:50

البرز آمادگی پایلوت شدن طرح مولدسازی دارایی‌های دولتی را دارد

کرج- استاندار البرز گفت: در راستای مولد سازی دارایی‌های دولتی در استان آمادگی خود را اعلام کرده ایم و البرز می‌تواند به عنوان پایلوت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت که با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه از تمامی طرح‌ها و برنامه‌هایی که به مسیر توسعه استان شتاب ببخشد، استقبال می‌کنیم، افزود: در راستای مولد سازی دارایی‌های دولتی در استان آمادگی خود را اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: این درخواست مطرح بود که از درآمدهای حاصله، استان به صورت مستقیم منتفع شود تا انگیزه مضاعفی در دستگاه‌ها شکل گیرد.

عبداللهی با اشاره به ضعف در زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان، گفت: اکنون که وزارت اقتصاد رویکردهایی از جمله تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تقویت زیرساخت‌ها در استان‌ها را در دستور کار دارد، البرز می‌تواند به عنوان پایلوت در این راستا نیز اعلام آمادگی کند.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیقی درصدد ارتقای زیرساخت‌های استان هستیم و امید است تا پایان دولت سیزدهم شاهد تحولات بزرگی در این رابطه باشیم.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستیم که طرح مولدسازی دارایی‌های دولت از جمله برنامه‌های دولت سیزدهم در جهت افزایش بهره وری از دارایی‌های دولت برای رفاه و رضایتمندی مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172919

مهمترین اخبار ایران و جهان: