نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 13:34

مقاوم‌سازی ۵۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در گلستان

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: با ابلاغ تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در یک ماه گذشته، بیش از پنج هزارو ۵۰۰ نفر برای نوسازی واحدهای خود به بانک معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: دولت مردمی سیزدهم، دارا بودن مسکن برای همه اقشار مردم ایران را اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌است و در این راستا مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز مورد توجه است.

وی تصریح کرد: در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، تسهیلات قرض الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ابلاغ شد.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان خاطرنشان‌کرد: بعد از ابلاغ این تسهیلات، عزم مردم برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی جدی شد و در یک ماه گذشته با همکاری دهیاران و کارکنان بنیاد مسکن در سراسر استان پروانه ساختمان برای بیش از پنج هزارو ۵۰۰ نفر صادر و به بانک معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه هزارو ۴۵۰ نفر از متقاضیانی که در سالهای گذشته از تسهیلات ۵۰، ۱۰۰ و یا حتی ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن استفاده کرده اما واحد مسکونی آنها به بهره‌برداری نرسیده بود به بانک‌های عامل معرفی شدند تا واحدهای خود را با دریافت تسهیلات بانکی تکمیل نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650743

مهمترین اخبار ایران و جهان: