نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 14:23

دستگیری بیش از هزار نفر قاچاقچی و معتاد در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری بیش از هزار نفر قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح آرامش در شهر در سراسر استان خبر داد.

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چهارمین مرحله از طرح آرامش در شهر با هدف برخورد ضربتی با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سرسر شهرستان های استان به مدت ۲ روز به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این مرحله از طرح تعداد با دستور قضائی از ۳۱۰ منزل، مغازه، باغ و اماکن آلوده به مواد مخدر بازرسی بعمل آمد و در نهایت هزار و ۲۰ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۱۲۰ کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

نیکبخت عنوان کرد: ۱۲ نفر از دستگیرشدگان قاچاقچی عمده مواد مخدر، ۳۱۱ نفر خرده فروش و ۶۹۷ نفر نیز معتاد متجاهر بودند که قاچاقچیان و خرده فروشان به مرجع قضائی و معتادان متجاهر نیز برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: پلیس در ماه‌های اخیر توانسته با نظارت‌های دقیق و رصد هوشمندانه و برخورد های بهنگام و ضربتی خود ضربه مهلکی بر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر آورد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم همچنان به ما در این امر یاری داده و اخبار و گزارش‌های خود از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به و یا شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به ما اطلاع دهند.  

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649287

مهمترین اخبار ایران و جهان: