نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 10:47

مراکز اسکان فرهنگیان در البرز آماده پذیرش میهمانان است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز از آمادگی ۱۲ مرکز فرهنگی و مدرسه برای اسکان فرهنگیان خبر داد.

رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شرایط برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی فراهم شده است، گفت: در حال حاضر ۱۲ مدرسه و مرکز فرهنگی در البرز آمادگی میزبانی از این قشر فرهیخته را دارد.

وی با اشاره به اینکه ۹ مدرسه با ۷۳ کلاس آماده شده است، اضافه کرد: همچنین ۳ مرکز رفاهی دیگر نیز شرایط میزبانی از مسافران نوروزی را دارد.

این مقام مسؤول از ررزو اتاق‌ها به‌ صورت اینترنتی در سامانه eskan.medu.ir خبر داد و یادآور شد: ستاد اسکان البرز جهت رفاه حال فرهنگیانِ مسافر، آدرس همه مدارس منتخب و مراکز رفاهی استان را در سامانه مذکور ثبت کرده است.

به گفته وی شرایط برای ثبت نام تمامی فرهنگیان به صورت بر خط و اینترنتی فراهم است، همچنین متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری حین ورود به البرز به مرکز اسکان مدنظر مراجعه کنند.

وی یادآور شد: جهت رفاه حال مسافران و آشنایی آنان با مراکز دیدنی البرز، پوسترِ اماکن مذهبی، تاریخی، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی همراه با چیدمان سفره هفت سین و فعالیت های فرهنگی پیرامون ماه مبارک رمضان نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098687

مهمترین اخبار ایران و جهان: