نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 12:35

پلیس راهور مخالف تعریض پل در بزرگراه خرازی است

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هرگونه اقدام عمرانی با شعار تعریض در بزرگراه شهید خرازی قبل از اتمام رینگ چهارم و تعیین مسیر جایگزین اشتباه است و پلیس موافق این طرح نیست.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح جدید مدیریت شهری اصفهان مبنی بر تعریض پل روضاتی اصفهان اظهار داشت: باتوجه به لزوم تکمیل رینگ چهارم و انجام اصلاحات ترافیکی ضروری‌تر در کلان شهر اصفهان به نظر می‌رسد تمرکز مدیریت شهری باید بر تکمیل اولویت‌ها باشد.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی با توجه به ساختاری که دارد امکان تعریض های مقطعی را ندارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هرگونه مسئولیت در برابر عواقب احتمالی ترافیکی درخصوص اقدامات عمرانی غیر ضروری و تخصصی متوجه پیمانکار و مجری مربوطه خواهد بود، اضافه کرد:
در حالت عادی که ترافیک کلان شهر اصفهان روان است؛ بزرگراه شهید خرازی در تمام ساعات روز ترافیک سنگین دارد و از تراکم بسیار بالایی برخوردار و باعث کلافه شدن شهروندان و مسافران می‌شود.

وی تاکید کرد: هرگونه فعالیت عمرانی در بزرگراه شهید خرازی نیازمند مصوبه شورای ترافیک استان، تاییدیه تخصصی پلیس با پیش بینی مسیر جایگزین مناسب و حتی تکمیل رینگ چهارم است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: اجرای پل روضاتی بر روی بزرگراه شهید خرازی و تعریض غیر کارشناسی و بی خاصیت این بزرگراه فقط مشکلات ترافیکی برای شهروندان و مسافران در طول اجرای عملیات ایجاد می‌کند و نظر پلیس نیست و حتماً باید در شورای ترافیک استان مصوبه بگیرد.

وی تاکید کرد: پلیس برابر اختیارات قانونی مواد ۲۱۱ و ۲۱۲ آئین نامه راهنمایی و رانندگی اقدام قانونی می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303487

مهمترین اخبار ایران و جهان: