نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 15:12

دیدار صمیمی استاندار کرمانشاه با موکب‌داران عراقی

استاندار کرمانشاه در دیدار صمیمی با موکب‌داران عراقی، گفت: برادران عراقی در ایام اربعین بهترین پذیرایی و مهمان‌نوازی را از زائران سیدالشهدا(ع) داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در دیدار موکب‌داران عراقی که در مهمانسرای استانداری کرمانشاه صورت گرفت، اظهار کرد: برادران عراقی در ایام اربعین بهترین پذیرایی و مهمان‌نوازی را از زائران سیدالشهدا(ع) داشتند.

وی ادامه داد: مردم شریف استان کرمانشاه علاوه بر اینکه خود میزبان زائران اربعین از اقصی نقاط کشور بودند، تعدادی هم سعادت تشرف به عتبات عالیات را داشتند و مهمانان مواکب عراقی بودند.

 

استاندار کرمانشاه در این دیدار علاوه بر تشکر از مهمانوازی عراقی‌ها، آن را مقدمه‌ای برای برادری و سفرهای اربعینی سال‌ها آتی دانست و گفت: الحمدالله امروز صحبت‌های خوبی در جمع صمیمی از مواکب مردمی عراق انجام شد.

عباس مکی‌الاناوطی، رئیس کمیته مرکزی موکب‌داران استان دیالی عراق نیز با تشکر از جمهوری اسلامی ایران و استاندار کرمانشاه، گفت: مباحثی مدنظر را امروز با استاندار کرمانشاه درخصوص میزبانی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) مطرح شد.

 

وی خاطرنشان کرد: زائران ایرانی برای ما محترم هستند؛ خدا را شاکریم که توانستیم میزبان ۴۰ هزار زائر ایرانی که از طریق استان دیالی راهی عتبات عالیات شدند  در قالب ۲۰۰ تا ۳۰۰ موکب به لحاظ پذیرایی و اسکان به خوبی انجام دادیم.

رئیس کمیته مرکزی موکب‌داران استان دیالی عراق تصریح کرد: خوشبختانه اربعین امسال مشکل خاصی از نظر امنیتی، اسکان، پذیرایی و... نداشتیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551343

مهمترین اخبار ایران و جهان: