نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 19:04

الهامی: نجابت به خرج داده‌ام و گرنه مقابل تراکتور پنالتی قطعی ما را نگرفتند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امروز فقط داوری می‌توانست این کار را با ما بکند که کرد. هم شکایت می‌کنیم و هم اکرمی را به خدا واگذار می‌کنم، چون در روز سخت‌مان این کار را کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پس از شکست 4 بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل ملوان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم ملوان و کادر فنی و مجموعه آنها تبریک می‌گویم، اما واقعیت این است که امروز جایی است که باید صحبت کنم. اگر تا امروز صحبت نکرده‌ام نجابت به خرج داده‌ام. مقابل تراکتور پنالتی قطعی ما را نمی‌گیرند و همان توپ تبدیل به گل حریف می‌شود. نمی‌خواهم از داوری بگویم، اما امروز فقط داوری می‌توانست این کار را با ما بکند که کرد. هم شکایت می‌کنیم و هم اکرمی را به خدا واگذار می‌کنم، چون در روز سخت‌مان این کار را کرد. ما احتیاج داشتیم این بازی را ببریم. دقیقه 9 اگر دفاع وسط حریف را اخراج می‌کرد شرایط کاملاً فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: تا آمدیم خودمان را جمع و جور کنیم آفساید شهباززاده را به اشتباه اعلام کردند. در ادامه به بازی برگشتیم و گل اول‌مان را زدیم که جلال علی‌محمدی را اخراج کرد که اصلاً آن صحنه خطا نبود. از افشاریان گله دارم. تنها مربی که تاکنون از داوری صحبت نکرده و فقط تبریک گفته است من بوده‌ام. اینگونه نمی‌شود، چون من هم خانواده دارم و 70 دقیقه فحش ناموس شنیدم. مگر من از پشت کوه برای مربیگری به اینجا آمده‌ام؟ همه می‌دانند که اینها شتیل بگیر هستند و من به آنها شتیل نمی‌دهم! یک مشت شتیل بگیر آمده‌اند و به من فحش می‌دهند. هرچه به من گفتید به خودتان برمی‌گردد. در تاریخ باشگاه شما تنها یک پنجمی داشتید، اما من با دو جام به اینجا آمده‌ام. نساجی را در شرایطی نگه داشتم که گواردیولا هم نمی‌توانست این کار را بکند. تراکتور هم از زمانی که من رفتم شرایط خوبی پیدا کرد و سهمیه گرفت. من با آبرو به اینجا آمدم و نجابت کردم تا الان حرفی نزدم. بازیکن من تا کنون پول نگرفته‌ است و در زمین راه می‌رود؛ چه کار باید بکنم؟ باید از بیرون بازیکن بیاورم؟ دکتر من قبل از بازی به تمرین نیامده است و می‌گوید بچه‌های من مدرسه دارند. چه کسی می‌گوید این تیم سال گذشته 150 میلیارد هزینه کرده است؟ این تیم سال گذشته 300 میلیارد هزینه کرده و 130 میلیارد بدهی از سال گذشته دارد. من تاکنون 20درصد پول گرفته‌ام. من پول عمل پدرم که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند را ندارم و طلاهای همسرم را فروخته‌ام؛ بعد دکتر تیم می‌گوید که باید پول مدرسه بچه‌هایش را بدهد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608587

مهمترین اخبار ایران و جهان: