نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 11:11

مشارکت هیئت‌های مذهبی در برگزاری شب وداع یک اقدام راهبردی است

قزوین- مسئول هیئت حسین جان قزوین گفت: برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان با همکاری همه هیئت های مذهبی قزوین تجدید عهد با امام زمان (عج) است.

سید امید برزگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان با همکاری بیش از ٨٠ هیئات مذهبی در قزوین اظهار کرد: برگزاری شب وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین با همکاری تمامی هیئات مذهبی یک عهد مشترک بین اهالی خادم اهل بیت در قزوین است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: عهد خدام هیئات مذهبی این است که بتوانند به این وسیله در جهت خدمت به امام زمان (عج) حرکت کنند و خوشحال هستیم که این ایده در قزوین کلید خورده و امروز در برخی از نقاط کشور با همین شکل و ایده برگزار می‌گردد.

وی گفت: ممکن است افراد در هیئت‌ها در اجرای برنامه‌ها سلیقه‌های متفاوتی داشته باشند ولی در این برنامه و در کنار هم و با عنوان یک کل منسجم عمل می‌کنند که ستودنی است.

مسئول هیئت حسین جان قزوین خاطرنشان کرد: آمادگی‌ای که در مراسم شب وداع با ماه رمضان بین هیئات ها ایجاد می‌شود یک رفتار راهبردی است که در سطوح مختلف جامعه قابل بهره برداری است.

برزگر اضافه کرد: عهد برای اقدام منسجم زیر بیرق امام زمان (عج) سراسر برکت است که امیدواریم اخلاص ایجاد شده در تمامی رفتارهایشان در زمان‌ها و مراسم دیگر دیده شود.

گفتنی است دوازدهمین مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ امشب چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی، روایتگری حاج حسین یکتا و مداحی حاج حسن شالباف در مسجد امام حسن عسگری (ع) کوثر قزوین برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159000

مهمترین اخبار ایران و جهان: