نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 20:38

۳۰ اکیپ راهداری گلستان در تعطیلات عید فطر آماده باش هستند

گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان از آماده باش ۳۰ اکیپ و گشت راهداری و ترابری برای ترددهای ایمن در تعطیلات عید فطر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیم اصغری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۳۰ اکیپ و گشت راهداری و ترابری گلستان برای ترددهای ایمن در تعطیلات عید فطر آماده باش هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: تمام راهدارخانه‌ها برای اسکان ضروری و ناوگان راهداری نیز برای خدمات دهی به مردم و مسافران مهیا هستند.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی استان هم طی نشست کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان در روز گذشته انجام شده است.

اصغری با اشاره به اینکه رسالت ما در این ایام سفرهای بدون تصادف و تلفات جاده‌ای است، اضافه کرد: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و شتابزدگی، رعایت حق تقدم و استراحت پس از هر دو ساعت رانندگی لازمه رانندگی ایمن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان با توجه به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی طی روزهای آینده از مردم خواست که از استقرار در مسیر رودخانه‌ها خودداری کرده و حتی الامکان با سامانه راهداری برای اطلاع از وضعیت جوی و جاده‌ها قبل سفر ارتباط بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163544

مهمترین اخبار ایران و جهان: