نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 00:01

افطاری ساده در ۳۷ مسجد و حسینیه خوی برگزار شد

ارومیه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی از برپایی سفره های ساده افطاری در۳۷مسجد وحسینیه شهرستان خوی به تعداد ۶ هزار پرس در قالب طرح محله همدل خبر داد.

حجت الاسلام محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، رمضان را ماه پر برکت ضیافت الهی دانست و افزود: ماه رمضان ماه دعا و نیایش و ماهی برای رسیدگی و کمک به نیازمندان است.

وی اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای برپایی سفره افطاری ساده، ۶ هزار پرس غذا در قالب طرح افطاری ساده در بین مساجد و حسینیه‌ها توزیع شد.

حجت الاسلام مسلمی با اشاره به اجرای افطاری ساده در قالب محله همدل در مساجد خوی به مناسبت ماه مبارک رمضان افزود: هدف از برگزاری این طرح تقویت روحیه معنوی روزه داران به ویژه نسل جوان، و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد است.

به گفته وی، در قالب اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی همچون جزءخوانی، دعا، مناجات خوانی، پاسخگویی به احکام و شبهات دینی، در کنار برنامه افطاری ساده برای روزه داران برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی گفت: این سفره‌های افطاری با همکاری جمعیت امام رضایی‌ها و تبلیغات اسلامی خوی پهن و به طور میانگین با توجه به جمعیت حاضر افطاری بین ۳۷ مسجد و به تعداد ۶ هزار پرس توزیع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154244

مهمترین اخبار ایران و جهان: