نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 09:49

کاهش 8درصدی ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی زنجان

زنجان رئیس‌کل دادگستری زنجان از کاهش ورودی هشت درصدی از پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری‌کل زنجان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار شورای قضایی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، به ضرورت اهتمام دستگاه قضایی در ارتباط با  تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مهار تورم و رشد تولید) نام‌گذاری شده است، تاکید کرد.

زنجان رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به آمار تصادفات در تعطیلات، گفت: در تعطیلات نوروز از تاریخ ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین‌ماه امسال ۵۲ فقره پرونده در دستگاه قضایی استان تشکیل و رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در ایجاد صلح و سازش پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد، ادامه داد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان و با استفاده از ظرفیت‌های همیاران صلح و نهادهای مردمی در سازش پرونده‌های استان، توفیقات خوبی داشته و امیدواریم در سال‌جاری شاهد افزایش سازش‌ها  باشیم.

صادقی‌نیارکی از کاهش هفت درصدی از موجودی پرونده‌ها در سال ۱۴۰۱ در دستگاه قضایی استان خبر داد.

زنجان رئیس‌کل دادگستری زنجان از اجرای دقیق برنامه حضور مقامات قضایی استان زنجان در مساجد و ملاقات بی‌واسطه با مردم در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزهای انجام شده در سال‌جاری، دیدار مسئولان قضایی استان با قوت بیشتر در مساجد و مصلی‌های استان در طول سال و در مناسبت‌های خاص برگزار خواهد شد که حضور در مساجد در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه‌هاست.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113600

مهمترین اخبار ایران و جهان: