نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 21:30

اهدای ۱۳۵ رأس دام زنده در پویش «نذر قربانی» در اردبیل

اردبیل- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش «نذر قربانی» ۱۳۵ دام زنده به کمیته امداد اهدا شد تا ذبح و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل قدیمی عصر یکشنبه در جریان برگزاری پویش «نذر قربانی» در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری دامپزشکی استان دام زنده را در کشتارگاه اردبیل ذبح و سپس قطعه بندی کرده و در ۲ روز آینده قبل از عید قربان در اختیار خانواده‌های نیازمند و جامعه هدف خود قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: هموطنان در صورت داشتن «نذر قربانی» و مساعدت به خانواده‌های نیازمند به صورت نقدی و غیرنقدی می‌توانند کمک‌های خود را به کمیته امداد اهدا کنند تا نسبت به خرید دام از طریق مراکز نیکوکاری ذبح و قطعه بندی آن به همراه توزیع گوشت قربانی اقدام سریع و به موقع انجام شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه عید قربان و در مساعدت به خانواده‌های نیازمند که همراهی و پشتیبانی بیشتری را طلب می‌کنند ما اقدامات حمایتی را از این خانواده‌ها با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری انجام می‌دهیم تا در این ایام عید به راحتی بتوانند نیازمندی‌های خود را به ویژه گوشت قرمز تأمین کنند.

قدیمی افزود: علاوه بر اهدای ۱۳۵ دام زنده، ۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی نیز در این روزها جمع آوری شده و تلاش بر این است تا این منابع جمع آوری شده نیز به حساب خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد واریز شده تا در این ایام بتوانند نیاز خانواده‌های خود را تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عید قربان فرصتی مناسب است تا نوع دوستی و خیرخواهی خود را بار دیگر در کمک و مساعدت به نیازمندان به رخ بکشیم و کمیته امداد نیز در این ایام با برگزاری پویش نذر قربانی تلاش می‌کند تا کمک‌های مردم این استان را جمع آوری کرده و در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: در فرصت باقی مانده چشم انتظار مساعدت خیرین و آحاد جامعه هستیم تا با تحویل و ارسال دام‌های زنده به کشتارگاه و حتی دام ذبح شده بعد از بازرسی دامپزشکی و تأیید سلامت آنها این نذورات را در اختیار خانواده‌های نیازمند در سطح استان قرار دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309100

مهمترین اخبار ایران و جهان: