نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:08

لیگ برتر والیبال بانوان| برد سپاهان و شکست ذوب‌آهن در دیدار نخست نیمه‌نهایی

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال بانوان آغاز شد که سپاهان مهرسان را شکست داد اما ذوب‌آهن به سایپا باخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان از امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور تیم‌های سایپا تهران، فولاد مبارکه سپاهان، مهرسان تهران و ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد.

در یکی از دیدار‌های دور رفت این رقابت‌ها فولاد مبارکه سپاهان در سالن شهید میثمی میزبان مهرسان تهران بود و ۳ بر یک حریف خود را شکست داد.

سپاهان که در پایان مرحله مقدماتی با ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داد، در دست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شد اما در دست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۶ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا نخستین گام را برای حضور در فینال موفقیت‌آمیز برداشته باشد.

مهرسان تهران که مرحله مقدماتی را با ۸ برد، ۲۶ امتیاز و کسب جایگاه سوم جدول به پایان رساندند، روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی میزبان فولاد مبارکه سپاهان هستند.

ذوب‌آهن از پس حریف تهرانی برنیامد

همچنین تیم سایپا تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و ۳ بر یک حریف را شکست داد تا نخستین برد شیرین را در مرحله نیمه نهایی به دست آورد و تنها یک گام تا فینال فاصله داشته باشد.

شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سایپا در دست سوم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب میهمان خود شدند اما در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست دادند تا در دور برگشت کار آسان‌تری برابر ذوب آهن داشته باشند.

با این شکست میترا شعبانیان سرمربی تیم ذوب آهن در دور برگشت باید به فکر جبران این نتیجه و تساوی بردها با حریف تهرانی باشد تا شاید بتواند در بازی سوم حریف صدر جدولی خود را شکست دهد.

سایپا تهران در پایان مرحله مقدماتی با ۱۱ برد، یک شکست و کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه نخست جدول ایستاد و ذوب‌آهن اصفهان هم با ۶ برد و ۱۹ امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد و آخرین سهمیه حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662944

مهمترین اخبار ایران و جهان: