نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 11:48

دو برگ برنده والیبال مس سونگون

تیم والیبال مس سونگون ورزقان با وجود برتری برابر سپاهان در اصفهان، در تبریز موفق به تکرار پیروزی برابر حریف نامدار خود نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جدال والیبالی تبریز و اصفهان به راند سوم کشید و تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشور در جدال مس سونگون با سپاهان در اصفهان مشخص خواهد شد.

شاگردان غیاثی در اصفهان با وجود اینکه دو ست را واگذار کرده بودند، کامبک زده و 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

در تبریز هم ست اول به سود مس سونگون به اتمام رسیده و ست دوم هم 23 بر 20 به سود میزبان بود که ورق برگشت و اینبار سپاهانی‌ها کامبک زده و با پیروزی در این ست و دو ست بعدی بازی را به سود خود رقم زدند.

حالا تیم پیروزی این بازی به دیدار سوم کشید که باید در اصفهان برگزار شود.

تیم مس سونگون دو کارت برنده دارد که می‌تواند پیروزی این تیم در اصفهان را تکرار کند.

مربی قوی و با دانش به نام محمد غیاثی که در سطح لیگ برتر است، اما به خاطر عرق و علاقه‌اش به زادگاهش هدایت تیم دسته یکمی مس را تقبل کرده و دوم بازیکنان جوان تیم مس سونگون که بارها ثابت کرده‌اند را با تلاش خود قادر به عبور از هر سختی هستند، همانطور که در دور مقدماتی اولین شکست تیم گل گهر سیرجان صدرنشین را تحمیل کردند و در اصفهان تیم سپاهان را مغلوب کردند.

پیروزی تیم مس در اصفهان برابر سپاهان دور از انتظار نیست و بلندقامتان دیار سهند شایستگی برد در این بازی و حریف بعدی و صعود به لیگ برتر والیبال کشور را دارند.

پایان پیام/60017

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668788

مهمترین اخبار ایران و جهان: