نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 21:21

وزیر بهداشت در جریان پیشرفت پروژه‌های پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن زیارت مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نزدیک با روند پیشبرد پروژه‌های در حال احداث در این مجموعه آموزشی، درمانی، اداری آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، برنامه حضور «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در استان فارس، با حضور در پروژه پردیس دانشگاه ادامه یافت.

وی در ابتدای این برنامه با حضور بر مزار شهید گمنام، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وزیر بهداشت در ادامه با همراهی «ابوالفضل باقری فرد» معاون آموزشی وزارت بهداشت با حضور در بخش‌‌های مختلف پروژه پردیس دانشگاه با همراهی «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان ارشد دانشگاه، روند پیشبرد پروژه ها و مراحل انتقال واحدهای مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینی به مساحت 195 هکتار، با هدف تجمیع مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهر صدرا، در حال ساخت است و واحدهایی نظیر مرکز جامع آزمون‌‌های دانشگاه و دانشکده‌‌های مختلف، از جمله پروژه‌‌های این مجموعه دانشگاهی است.

بازدید از پروژه ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص)

دیگر برنامه سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس، بازدید از پروژه ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص) بود.

در این بازدید «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معرفی این پروژه به وزیر بهداشت و اهمیت توسعه زیرساخت‌‌های درمانی شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، خواستار همکاری وزارت بهداشت، در پیشبرد هرچه سریع تر این پروژه مهم درمانی در شیراز شد.

این پروژه که ساخت آن در زمینی به مساحت 154هزار متر مربع آغاز شده است، طی تفاهم نامه ای، به قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) واگذار شده و در حال حاضر در مرحله انجام مطالعات و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479382

مهمترین اخبار ایران و جهان: